Eu sunt Era, o fată căreia îi place să exploreze locuri frumoase. Auzisem despre România și orașele ei, dar nu credeam că prima dată cand voi pleca în străinătate, tara pe care era sa o vizitez va fi România. De asemenea cum am avut ocazia să plec in România, nu m-am gândit de două ori și am decis să merg. Mi s-a spus că drumul va fi lung și obositor, dar fiecare moment a fost la fel de minunat pe cât autobuzul avea propria lui frumusețe. Nu a fost deloc obositor, dimpotrivă, mi-a plăcut să fac glume și videoclipuri cu prietenii, pe care apoi le-am postat pe rețelele de socializare. Am vorbit atât de mult, încât nu am dormit deloc, deși călătoria a durat 24 de ore. Am plecat de la Fieri duminică iar luni am fost la Săcelu. La prima vedere, părea un loc mic, dar foarte frumos și interesant. Erau căsuțe unde am stat o săptămână. În prima zi mi-am cunoscut colegele de cameră și apoi am început să-i cunosc pe ceilalți. În interiorul taberei era un teren de baschet foarte mare și locuri unde puteai participa la activități precum: muzică, dans, pictură și învățarea limbii române. În celelalte zile am început să ne împărțim în grupuri și să participăm la activitățile oferite. Am decis să particip la atelierul de limba românea. Profesoara care ne-a învățat a fost foarte calma și a fost o modalitate foarte bună de a socializa cu prietenii, dar și cu profesorii de română. Atunci profesoara de dans a decis să ne invatam un dans tradițional românesc. A fost foarte interesant. Și i-am arătat un pic din cultura noastră dansând un dans popular albanez. După acea zi, am făcut mai multe excursii unde am vizitat multe mănăstiri și muzee. unde am aflat despre cultura și tradițiile românești. Pe lângă asta, am mers și în Tărgu Jiu. Când am fost acolo, am participat la un spectacol de vioară. Dupa ce s-a incheiat spectacolul am facut toate fotografiile si am luat autografe de la cei 2 artisti talentati. Dupa ce am terminat de vizitat orasele romanesti, am mers sa luam cina si apoi am stat toata noaptea pana tarziu organizand jocuri, dansuri, filme si melodii. În ultimele zile am mers la piscină. Piscina era situata in Sacelu. Ne-am distrat de minune acolo.Partea cea mai buna a fost ca totul a fost organizat de noi. În fiecare zi, schimbăm idei unii cu alții despre cum să ne facem zilele mai frumoase. Și apoi a venit sfârșitul călătoriei.Trecuseră șapte zile intr-o clipă. La început ni s-a părut că nu vor trece niciodată pentru că poate nu ne cunoșteam și era prima dată când stăm atâtea zile departe de familie, dar spun cu toată gura că dacă m-ai întreba să o vizitez tabara din nou, nu aș zice nu. Nu voi ezita deloc.